ads

Wednesday, September 17, 2014

Hello, blog!

Salam




Lama tak menaip entry baru. Means, banyak perkara yang berlaku sepanjang lima bulan since last entry aku pasal aku lahirkan Rayyan. Bukan taknak berblogging dah, tapi masa aku sekarang ni dah more to family. Facebook pun aku dah tak aktif. Nak nak sekarang ni smartphone aku rosak, so all the social media tu terabai. InsyaAllah dah beli phone baru nanti aku aktif balik Twitter, Instagram, semua. 



Rayyan dah lima bulan. Dia dah pandai meniarap....dan membebel. Haha! Makin hari makin dia membesar dengan baik. Waktu tidur pun dah start teratur sikit walaupun aku ada jugak bangun malam sebab Rayyan lapar or tukar diaper. Aku ajar Rayyan tidur awal since dia tiga bulan. Pukul 8pm je terus tutup lampu, so dia tahu waktu malam tu waktu untuk tidur. 



Buat masa ni, ini jelah yang aku dapat share. InsyaAllah ada masa aku update lagi. Letak gambar Rayyan sekali. ^_^










Till then, Assalamualaikum. 








No comments:

Post a Comment