ads

Tuesday, March 19, 2013

Girls, it's time to love your V!

Salam







Hari ini, aku gigih hapdet entry yang fresh! Demi kita semua, wahai wanita seluruh dunia!






Girls.. Berapa ramai wanita yang betul-betul sayang V-Part masing-masing? Kalau betul sayang, apakah cara yang korang lakukan untuk menjaga dan menyayangi V-Part korang?

Tapi ada diantara kita yang masih tak menyedari tentang kepentingan penjagaan V-Part kita. 




Yes, 50% wanita bukan jumlah yang sikit.



Lebih-lebih lagi golongan wanita yang dah bersuami. V-Part memainkan peranan yang penting dalam hubungan intimasi rumah tangga tau! Korang nak ke suami korang cari perempuan lain hanya kerana korang malas sangat nak jaga your V area? Urghhhh..! 

Ini bukan bermaksud yang masih bujang boleh memperlekehkan penjagaan V-Part. Kalau dari zaman single korang dah pandai dan rajin jaga V kesayangan korang, apatah lagi lepas kawin, suami pun setiap hari makin sayang tau!

Jadi, aku nak memperkenalkan (bagi yang belum kenal) sebuah produk yang aku sendiri baru kenal sebenarnya. Heheehehehee..


Lactacyd!!! Welcome to my world!



Lactacyd ni aku baru tahu sebulan lepas. Kesian kan? Itu pun ternampak kat iklan tepi blog aku sendiri. Terus aku klik masuk website dia yang serba pink girlie tu ihiks! 



Ada 5 jenis daily feminine wash, boleh pilih mana suka dan sesuai mengikut kehendak semasa.




The blue bottle: White Intimate - Untuk wanita yang lasak dan aktif bersukan atau beriadah, kerana peluh dan geseran berlebihan pada pakaian yang ketat boleh menggelapkan kulit di V area yang menyebabkan kurang berkeyakinan.

The orange bottle: Revitalize - Untuk wanita yang mahu mengekalkan keremajaan kulit V kerana ia mencegah kekeringan, menganjalkan dan mengandungi khasiat tambahan untuk mengekalkan kesihatan feminin.

Purple bottle: Nourish - Untuk wanita yang memerlukan penjagaan yang lebih melembab dan tidak mengeringkan.

Pink bottle: pH 3.5 - Untuk wanita yang mahu melindungi kawasan V daripada kegatalan, iritasi dan bau.

Green bottle: Lasting Freshness - Untuk wanita yang memahami bahawa kebersihan feminin adalah perlu untuk menikmati rasa segar dan bersih sepanjang hari







Kalau korang nak cuba, tak payah beli dulu! Sebab Lactacyd ada bagi free sample untuk korang kalau korang daftar sebagai VIP di website Lactacyd Malaysia.

Eh, tak percaya? Serious la, betul. Aku dah dapat dah free sample walaupun aku dah pakai Lactacyd hampir sebulan.


Nampak tak? Siap post sampai rumah.



Senang je. Click website Lactacyd Malaysia ni, daftar sebagai VIP, dan edit profile korang kat situ. Dalam masa 3 minggu, surat sampai!


Bagi yang rajin dan ada account Facebook, boleh like page Lactacyd, dan join pledge! Aku dah join, jadi jom sama-sama kita join pledge sebab boleh berpeluang memenangi hadiah daripada PANDORA Jewelry yang bernilai RM12,000. Siapa taknak kan?

Like page Lactacyd Love Your V, go to this app Take The LoVe Pledge, and click Start Now. Simple sangat lahh! Cepat!! Tarikh tutup ialah 31 March 2013.













Ajaklah kawan-kawan (pastikan kawan perempuan sahaja tau) , sedara mara, adik perempuan, kakak perempuan, mak, makcik, mak uda, maksu, maklong, even nenek untuk join pledge ni! 

Wahhh apsal aku rasa excited pulak ni? Takpe, sebab aku nak korang pun rasa excited sebarkan rasa sayang terhadap V-Part korang! <3 b="">








Till then. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment