ads

Friday, February 15, 2013

Kenyir's Fishing Trip Year End 2012 : Part 2

Salam







Pagi hari kedua. Aku bangun dari tidur, tengok Syamim pun masih terbongkang, lalu dalam keadaan mamai, aku pun keluar dari bilik. Rupanya ramai lagi yang masih belum bangun tidur. 


Dah lama-lama sikit baru ramai yang bangun. So, pagi tu takde apa apa aktiviti lain selain daripada memancing. Jadi sekelompok umat yang agak keboringan memulakan satu aktiviti menarik iaitu Terjun Berirama! 



Dimulakan dengan Tok Ketua Kampung Kedaung Juara Kaki Terjun!! *Clap clap clap clap*



Diikuti oleh Penolong Kanan Tok Ketua Kampung! *clap clap clap clap*



Anak didik yang menjejak langkah guru guru mereka! *clap clap clap*




Berbagai bagai gaya telah dipamerkan ketika itu. Jurukarema kami telah berjaya merakam semua aksi yang hanya boleh dilakukan oleh orang yang terlatih.




Aksi Terjun Bangunan Dalam Keadaan Pasrah



Aksi Guling Guling Kapas



Aksi GedeBUSH!!!!! 






Perhatikan timeline ini.







AMARAN! Jangan lakukan aksi ini di rumah. Aksi ini hanya boleh dilakukan oleh profesional sahaja.






Breakdance Atas Air Level 9999. Kagum kagum..







Aksi Menanam Lobak Merah Dalam Air











Entry ni hanya update gambar terjun berirama sahaja. Sebab banyak sangat gambar terjun yang best best, rasa macam nak upload semua tapi kena berhati hati memilih gambar sebab ada yang tak senonoh sikit. Sikit je la.




......Sebenarnya aku jeles sangat diorang ni sebab aku tak dapat terjun sekali. Syamim tak bagi. Sebab. Dia. Tak. Pandai. Berenang... Jeles lettewwww.








Till then. Assalamualaikum.






1 comment:

  1. Berhati-hatilah dengan unsur Hijabster Jahiliyah:

    INFO:
    http://leggingseksi.blogspot.com

    ReplyDelete