Monday, November 5, 2012

Satu Karangan, Tiga Cerita

Salam..

Entry kedua pada tarikh 5 November 2012 ini. Ini kerana lama tak update and rasa nak cerita semua yang berlaku dalam satu entry ni. Tamak haloba kan? -_-"

Kad dah diagihkan kepada yang minta hari tu. Cuma yang kena post tu lambat sikit, InsyaAllah nanti akan dipostkan. Siap pergi Unisel hantar kad kat lecturer. ^_^ Cuma tak dapat hantar kat Puan Gina je sebab beliau di Adelaide, Australia. :(

Thanks to Tasha sebab jadi driver hari tu. Sanggup dia ambil aku kat rumah and bawa aku pergi Unisel and lunch walaupun hari tu dia cuti. :")

Sempat ambil gambar masa tengah tunggu lecturer depan faculty.


*******

Masa kat office, masa tengah conference through email dengan staff evening shift pasal futsal, tetiba ada yang rajin buat mende alah ni.

Nampak tak? Ok, kita zoom sikit.


Tak manpak lagi? Ok, zomm lagi.

Tadaaa..! Cool tak? Hahaha!


*******



Kat office, aku suka kirim makanan kat officemate petang-petang sebelum kerja, so masa dah start kerja tu boleh terus minum petang. Tetiba, aku dikejutkan dengan sesuatu yang sangat membahagiakan!


Karipap besar! Sekeping berharga RM1. Order 4 keping. Dua untuk aku, dua untuk Syamim. Dua keping dah cukup mengenyangkan! :"D





See? Tamak kan? Nak letak 3 cerita dalam satu entry. Next time kalau rajin, aku update pasal project DIY yang sedang aku jayakan sempena wedding aku yang bakal tiba nanti.

Till then.. Assalamualaikum..






No comments:

Post a Comment