ads

Wednesday, November 21, 2012

"Puan Nur Izzatti Bt Arifin" Dah Pun.

Salam..





*****
"Aku terima nikahnya Nur Izzatti Binti Arifin dengan mas kahwinnya RM*** tunai.."

Tok kadi: "Sah?"

Saksi pertama: "Sah."

Saksi kedua: "Sah."

Tok kadi: "Alhamdulillah.."

Aku: (Drama Sepetang) Terus peluk mak sambil nangis.

Syamim: Ambil tisu, lap peluh -_-"


*****





Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..

Syukur atas kebesaran Allah. Hanya sekali lafaz, aku sah menjadi milik Syamim. Sekali je bro! Hahaha!


Selepas nikah. 


Ingat tak yang aku ada cakap pasal project DIY aku untuk wedding? Dalam perenggan last sekali. Haaa.... Ini la yang nak cerita ni! Hehe.. Baju nikah tu la project DIY aku tau! Pakej dengan shawl tu sekali. Ramai tak percaya perkara ini tetapi ini adalah benar. Rasanya aku boleh buat part time job untuk jahit accessory kat baju. Ihik!

Nanti aku cerita ok! Sekarang mau tidur. Suami dah panggil ;-)

Till then. Assalamualaikum.









No comments:

Post a Comment