ads

Tuesday, October 16, 2012

Kad Kawin Dah Siap!

Salam..



Hey wassap yaw! Whacha doin? Today its gonna be a simple entry about my upcoming event ecehhh, wedding je pun. bukan event masuk tivi of paper hehe.. 

Actually kan.. Entry ni kan.. Dah lama taip dah.. Cuma simpan kat dalam draft bagi jadi jeruk dulu baru nak post. Maknanya, dah lama la aku dok simpan cerita niewwww! Eh, tapi jeruk sedap apa. Especially jeruk mangga owh terliuq! Ngee.. Ngee.. :B

Soo, lets get started. Straight to the point. Cek cek cekidaut, watisallabaut! :P







Tadaaaa..!!





Ge... De.... GANG!!


Maap lerr.. Kamera henpon 3kupang yo.. =_=


Empat kotak kad kawin yang dah siap. Dua kotak berisi kad, dua kotak berisi sampul. Semput nak mengangkut kotak-kotak ni. Berat tau! Nasib baik ada bodyguard*lah sangat* tolong angkat, bawak masuk dalam kereta. Hewhewhew. Mekaceh!

Bila bawak balik kampung, gigih kitorang tiga beradik lipat kad, masuk dalam sampul. Fazira tukang lipat, aku kemaskan lipatan, Haziq pulak masukkan kad dalam sampul. Mak ayah rehat goyang kaki jewww. Dua hari baru siap lipat and sampulkan semua kad. Dua hari tau! Ingat senang ke? Aku respect orang yang kerja Postman sanggup ngadap surat-surat dalam waktu yang sangat lama. 

Yang lain-lain persiapan, semua dah dalam progress dah. Cuma tunggu siap je. Baju nikah pun sama, ambil hujung bulan ni. Baju nikah tempah sendiri je, sebab mana tau in future anak nak nikah, boleh pakai baju ibu dia yg gojes tu bhahahaha! Ok perasan dah =_="

Cuba teka siapa yang jadi orang yang paaaliiiinggg pertama sekali dapat kad aku? Hehe.. Itu biarlah jadi rahsia. Kang kalau aku cakap, nanti orang cakap aku errr...errr...over? Kot? =_="






Till then.. Assalamualaikum.. ^_^










2 comments: