ads

Wednesday, September 5, 2012

Selamat Hari Raya "Dah Terlambat Punya Version.."

Salam..

So, yeah.. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin. 

Aku lambat wish untuk tahun ni disebabkan lack of time and kemalasan yang melanda diri untuk update this blog haha! I'm not gonna say "Alamak, blog dah bersawang la! Sorry semua muah muah muah!" and stuff, sebab aku tak nampak pun sawang kat dalam ni. -_-"

This year, raya biasa-biasa je, sambut secara ala kadar, baju raya pun mula-mula taknak beli sebab baju lama still elok tapi beli jugak sebab adik nakkan tema tahun ni iaitu hitam. So, beli la jugak baju kurung hitam sepasang, demi adik tersayang cewah! Fazira, boleh kembang. =..=

Raya pertama, macam biasa. Ziarah kubur arwah wan kat Kundur. Seriously, I miss her sooo damn much! :"(  Then, beraya kat rumah sanak saudara. Just  few house sebab my driver (ayah) malas nak jalan banyak2 rumah. Tapi paling best bila beraya rumah moyang. Yang bestnya, ingatan dia still kuat walaupun umur dia dah banyak. And dia suruh aku bawak Syamim jumpa dia lepas kawin nanti wahhaahaha! Aiyok, tak tau.. Haha!

Pungutan duit raya terkumpul untuk tahun ni..? Uishh.. Banyak! Alhamdulillah, rezeki Allah nak bagi kan. ^_^ Ada la dalam RM6.00.. Hahaha! 

Harapan lepas raya ni nak kurus balik laa sebab dah tak terkawal lemak-lemak kat badan ni. PAP! Office ada buat makan-makan pulak hari khamis lepas. Mula-mula dapat email pasal Jamuan Merdeka Raya. 

Boleh click untuk tumbesaran yang lebih baik


Err.. So, aku harus tangguhkan diet di lain waktu bhahahahahaha! Makan? Susah bagi aku untuk menolaknya. :P

Jadi... Conclusion nya disini.. NASI TOMATO DENGAN AYAM MASAK MERAH TERSANGAT SEDAP! Terima kasih kepada Bro Hafez Abd Rahman dan ibunya kerana menyediakan juadah yang sangat menyelerakan! Dapat pujian daripada pelbagai pihak yang bertanggungjawap untuk makan! 


Kak Siti, Girls!! Tepuk tangan!! *Clap clap clap* Rabi tengah potong tangan sendiri bhahahaha!


Jay suka kacau orang haha!


Yang lain main snooker dulu. Bagus, tak kacau orang.


Ni la dia Bro Hafez yang digembar gemburkan iteww! Nasi tomato sedap! Terima kasih!! :"D 



Sabar menunggu giliran Nasi Tomato sedap! :"D


Girls in evening shift.


The Walking Dead. Eh??


Two gays at the back. Aku and Haidar tak boleh buat flying kiss haha!


Evening Shift Will Rock The World! And Yes, there's only 7 girls in our shift. ^_^





Kami di Media Monitors Malaysia Evening Shift mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


Free Style Pose. Aku ketawa dari tadi tengok gambar ni hahaha!






All pictures : Credit to Adam Mokhtar (Evening shift's Supervisor)







2 comments:

  1. Terima kasih lawat blog saya.

    Selalu-selalulah balik ke Kundur, kampung halaman 'kito'.Anak gadis saya juga selalu jadi kan saya driver ketika balik kampung.

    ReplyDelete
  2. Sama-sama! Saya memang selalu balik kampung, mak ayah duduk sana. ^_^

    ReplyDelete