ads

Wednesday, July 18, 2012

Counter Strike Tournament Media Monitors Malaysia

Salam.

Friday, the 13th July 2012. Hari tu. Ada. Tournament. Game. Counter. Strike. 



This... Is... WAR!!!!!



Haaa.... Jangan main-main. Company siap buat tournament untuk kaki-kaki games kat office tuu.. Menang, dapat Dominos Pizza tau! Serius! Dan juga pingat dan trophy la ofcourse. :P

Game start dari pukul 5.00 pm sampai pukul 11.00 pm. So, aku yang tak main game ni yang meneman si hencek tunang tu terpaksalah menunggu saaaammmmpaaaiiii pukul 11.30 termasuk dengan sesi penyampaian hadiah.

Siap pasang projector tu.. =_="


Yes! Office dah jadi macam cybercafe.


Salah sorang officemate.


Aku yang takde keje ni, bukak anime online, tengok anime ni. Siapa tau anime ni, angkat siku!


Ada yang main snooker.


Dia pun nak jugakkkk...


Team si hencek tunang dapat 2nd runner up. Dapat la medal dengan 2 boxes of LARGE Dominos Pizza. XDD


Supervisor evening shift tengah amek gambar.






Jadi, sebahagian daripada pizza tu dah selamat masuk dalam perut aku.. Alhamdulillah, kenyang.. ^_^






p/s: I'm not even sorry for the bad quality of pictures, potato!

2 comments:

  1. wah ok la ada gambar headphone aku dan rambut sepam dua.

    ReplyDelete
  2. oich! kau..??!?!?!? *_*"

    Selamat datang ke belog saya! -_-"

    ReplyDelete