Friday, July 6, 2012

Aishah Solehah, pinjam mata!

Salam..




Lagi 4 bulan. Aku. Akan. Tukar. Status.


Yosh! menakutkan. Eh. Eh..


Hari tu dah booking rumah. Insya-Allah aku akan tinggal kat Seri Kembangan sebab dekat dengan office.

So, masa nak tengok contoh rumah tu, bakal ibu mertuaku dan anak-anaknya (Syamim dan Aishah laa) ikut skali. Kebosanan, lalu aku dan Aishah telah pun mengadakan satu sesi potoshut (photoshoot) di seat belakang hanya menggunakan camera henpon cikai hamba ini sob sob.. Dan aku telah mengajar Ecah (nama manja Aishah) untuk memuncungkan bibir seperti duckface! Yaa! Saya mengaku saya mengajar Ecah perkara yang annoying! Yaa..!! (suara seolah-olah sedang disiasat polis)







Ecah, pinjam mata awak boleh? 




Ok, muncung aku over. Sila scroll laju2 ke bawah untuk mengelak daripada annoying.




Eh, eh. Pikachu tak annoying. Pikachu comey. Alololoo majuk dia.. Cakk! 










Sekian sahaja presentation saya pada hari ini.







No comments:

Post a Comment