Tuesday, May 29, 2012

Media Monitors Malaysia's Bowling Tournament 2012

Salam..


May 18th 2012, Friday

Media Monitors telah menganjurkan satu pertandingan boling bertempat di Alamanda, Putrajaya. Ramai peserta yang mengambil bahagian dalam acara tahunan ini.

Dah macam pemberita pulak. Tuko Tuko.

Well, bak kata most of popular blogger, entry ni Entry Lapuk. Tapi aku tak kisah la lapuk ke, berkulat ke sebab aku bukan blogger popular pun kan? Sape la Hamba Allah yang sudi baca blog a.k.a. open diary aku ni. Sobss.. Apesal sedih pulak ni zaty.. -_-"

Okay. Okay. Kembali kepada tajuk asal. Company tempat aku bekerja ada buat tournament. It's Bowling. Yang. Aku. Tak. Terrer. Main. Masuk. Longkang. Je. Banyak. Huuuu. T_T

Sooo.. Team aku pun kalah walaupun team mate aku di kalangan orang yang terrer-terrer main bowling. Sorry guys! Bukan salah aku.. Salahkan lantai yang tak rata tu, penyebab bola masuk longkang.


 Le Trophy. Hanya untuk mereka yang layak.


 Le Office Mate.





 Le Queen Control team. Which is my team.


 They are hot while I'm not.





Sekian.

p/s : Gambar ihsan dari kawan punya website.

No comments:

Post a Comment