Tuesday, October 18, 2011

Emasss..!!! Emaaaaaaaaaasssssssss!!!!!!!!

Salam..

Pergh!!! Sangat-sangat lama aku x update blog aku ni kan? Sorry sangat-sangat bagi yang sudi baca blog yang tersangat-sangat picisan ni yang dok tunggu lama gila nak baca my new entry. ada ke yang nak baca.. T_T


Lately ni banyak sangat kejadian-kejadian yang berlaku sampai tak ada masa nak update blog sampai dah bersawang bagai dah ni.. =.="


Ok, nak cerita satu persatu memang payah, so aku cerita yang mana penting dulu k.. 


Sekarang ni aku bekerja di Raudhah Agency sebagai Islamic Financial Consultant. pergh nama positioan nak gempak je.. =.=" Start kerja 3 Oktober 2011 yang lalu. Kerja lebih kurang macam agen insuran jugak tapi I'm not Agen Insuran ok! 


Ok, lets straight forward. Aku nak mengajak pembaca2 belog aku ni untuk menyimpan demi masa depan anda dan insan2 tersayang! ^_^ 


Meh aku promote :


Etiqa Takaful

Dengan menyertai Etiqa Takaful, korang bukan je dapat menyimpan duit korang, malah, korang akan melabur sekali dalam pelaburan yang halal. So, duit simpanan korang tu akan bertambah dari semasa ke semasa. Contohnya, kalau korang simpan sendiri dalam bank sebanyak RM200 sebulan selama 30 tahun, jumlah yang korang berjaya kumpul at the end ialah sebanyak RM72,000.  TETAPI, kalau korang menyimpan dengan Etiqa Takaful, jumlah RM72,000 tu akan menjadi lebih dari RM500,000!!!!! Lagi sekali, Ringgit Malaysia LIMA RATUS RIBU!!!! 


Terkejut?


Masa mula-mula kerja dulu pun aku agak terkejut dengan all of the calculation and ntah macam mana boleh cecah setengah juta ni.. 


Nak tau kenapa boleh jadi banyak macam tu? Meh aku bagitau. 


Duit yang kita simpan tu akan dilaburkan dalam Pelaburan Emas.. Aaaaaaaaaaa.... Pernah dengar pelaburan emas?? Siapa yang tak pernah dengar, korang sangat-sangat la katak bawah tempurung. Kalau korang pegi tanya orang-orang lama tentang pelaburan emas, diorang pun tau. 


Pelaburan emas adalah sangat2 menguntungkan. Setiap hari ada je kual beli emas, Dan harga emas setiap hari akan meningkat naik. Sangat2 jarang kita dengar harga emas turun kan? 


So, kalau korang sertai Etiqa Takaful, anda untung. Tapi kalau taknak join pun takpe.. Korang la rugi sebab tak ada jaminan untuk masa depan korang. ^_^ Aku InsyaAllah akan buat simpanan dengan Etiqa Takaful sebab aku yakin dengan pulangan yang telah terjamin ni.


Kalau ada sesiapa antara korang yang berminat untuk menyimpan dengan kami, boleh la terus berhubung dengan aku melalui email - kanata_310@yahoo.com.my. sertakan dengan no fon korang so aku boleh call korang terus and terangkan sikit2 tentang product kami and kalau perlu, boleh set an appointment dengan aku.. Ingat, Appointment ek, BUKAN Date.. =.=" 


Terima kasih atas kerja sama anda.. ^_^






















p/s: sempat mempromote kerja..

No comments:

Post a Comment