ads

Monday, August 8, 2011

Zaman Batu, Dunia Kegelapan

Salam



Selamat berpuasa bagi seluruh umat Islam yang berpuasa.


Hari ini merupakan hari yang kelapan kita berpuasa. Bagi aku, agak cepat jugak la dah hari kelapan. Well, sekarang kan masa berlalu dengan pantas. Pejam celik pejam celik je dah beraya. Adeyh.. Ke, aku sorang je yang rasa masa cepat berlalu skrg ni? =.=”

Hmm.. Nothing much to say. Just sekarang ni aku tengah “menikmati” kehidupan aku yang dah macam dalam era kegelapan di zaman dunia gelap. Sumpah tak best dah aku sangat-sangat benci kehidupan macam ni. Rasa useless dah betul-betul mengalir dalam badan, siap boleh menari-nari lagi *tipu. Sumpah nak nangis. T_T

Aku harap sangat-sangat dalam bulan yang mulia ni, ada peluang untuk aku ubah kehidupan bodoh ni untuk aku jadi better person yang tak menyusahkan orang lain dan diri sendiri. Kehidupan dah macam hidup atas belas kasihan orang sampai orang pun dah malas nak kasihan lagi dah.

Hanya kerana demam, satu mistake telah merubah kehidupan upside down! Aku rasa agak stress dengan apa yang berlaku. I’ve tried my best to change my stupid life but there’s no luck. But still, aku masih lagi mencuba. Tapi aku rasa I’m totally useless! And he said “Rezeki belum ada tu, dah jangan fikir2 lagi ok..” “Heyy, semangat sikit. Mana Izzatti yang kuat ni?” “Dah2 takmau nangis sorang2 aku babab nanti!” (-.-‘)

Yeah.. I’ve tried to not to think about it but I can’t. Still berlegar-legar dalam kepala otak and akhirnya aku stress sorang-sorang dalam bilik yang gelap ni. Nak menangis pun dah malas dah sekarang, macam takde guna. Lagipun, buat apa menangis if that couldn’t change anything, kan?







p/s: Thanks sebab still support aku walaupun keadaan aku macam ni, Syamim.. :")

No comments:

Post a Comment