Tuesday, July 26, 2011

I Love Cheese Cake..!!

Salam..




Entry ni tentang surprise yang baru saja berlaku satu jam yang lalu..


Ceritanya bermula dari SMS di bawah ini..


Him: Zaty, aku bawak kek aku bagi kau yea..?
Me: Heh? Bila? Boleh je.. Ngee..
Him: Jap lagi aku datang.. Ada cheese cake, tiramisu ngan chocolate :3
Me: Wahhh! Serius?? Thanks..!


Lebih kurang setengah jam kemudian.. Tetiba ada orang call. It was Syamim


Me: Hello?
Him: Hello. Aku kat luar dah ni..
Me: Hah? Okay2..






Bukak pintu.. It's him! Dengan pakai baju chef nya.. -.-"


And... He gave me a beautiful delicious tempting cake..! 





See..? Kotak cake sahaja dah buat aku tersengih sampai telinga.. ^_^










Kiri: Cheese cake.. Tengah: Chocolate cake.. Kanan: Tiramisu cake..








Serius kek-kek ni buat aku terliur + gemuk + bahagia bila makan..! Masa ambil kotak kek ni dari tangan dia, serius berat..! And aku start terfikir, adakah aku mampu habiskan kek yang banyak ni..? 


Sebelum balik, Syamim wish me luck for my interview esok. Hehehe.. Thanks..!














p/s: Tiramisu cake dah selamat masuk dalam perut.. Sekarang nak makan cokOlat cake pulak.. 
p/s: Cheese cake makan kemudian.. Well, save the best for the last..! <3

2 comments:

  1. Jealousnya! Tiga tiga my favorite cake! :D

    ReplyDelete
  2. owh really? xpe, nanti awak boleh beli.. ^_^

    ReplyDelete