Friday, June 17, 2011

Cita-cita Seorang Wanita

Semua orang ada cita-cita dalam hidup. Tak kisah la cita-cita tu besar ke, kecik ke, nak panjat menara KLCC guna tangga ke, daki gunung Everest ke, menyelam kat tempat Titanic karam ke, apa-apa sahaja yang digelar cita-cita. Aku pun ada cita-cita aku sendiri. Macam-macam aku nak buat dalam hidup. Kalau nak listkan, memang tak terkira lah!








Ni antara cita-cita aku yang aku boleh kongsi sama-sama..








Di samping menjadi wanita berkerjaya....














..... aku jugak bercita-cita untuk.....




....... membeli kereta impian aku .. Mini Cooper ni salah satu kereta impian.. Hiks, comel ! <3 <3 <3










..... dan juga untuk mempunyai studio fotografi sendiri .....


Wow.. Mesti seronok.. ^_^



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Tapi, ada sebuah impian yang paling diinginkan dalam hidup setiap wanita yang normal...

Termasuk jugak aku..


Maksudnya, aku ni normal la.. Wahhh...!! Kau dah kenapa Zaty =_="

Ok, let me tell my dream..






Aku teringin untuk memiliki sebuah rumah..


Bukan rumah biasa

Tapi

Rumah yang didirikan dari sebuah perkahwinan




Dan dari sebuah perkahwinan itu, terhasil lah sebuah keluarga yang bahagia




dan mempunyai anak yang comel..! <3


ok, aku jatuh cinta dgn gambar ni.. *melting





Senang cerita, aku nak menjadi seorang Isteri dan Ibu. Itu cita-cita aku. 







p/s: Errr, entry kali ni bercerita tentang cita-cita.. Nak kawin, tapi tak ada duit.. Baru nak membina kerjaya, then baru dapat kumpul duit.. Hohohoohhoohhhh~~~




1 comment: