Thursday, April 21, 2011

Tengok RIo, Gelak.. Balik rumah, Nangis..

Rabu, 20 April 2011..

Aku diajak oleh Nurin Farhana untuk dating dengan dia hari ni. Memandangkan aku pun tak buat apa-apa kat rumah (memanjang aku tak buat apa-apa ni, pehal?), so aku pun ok je la..

Jumpa Nurin terus kat Mid Valley memandangkan dia practical kat sana, so aku pun pergi la sorang-sorang. Sampai di Mid Vally, aku pergi beli tiket movie dulu memandangkan Nurin kelewatan. Kitorang decide nak tengok RIO sebab aku nak gelak-gelak dan wanna watch something cute! 




Nama dia Blue


Cute tak?? Hehe..


Comment? SANGAT BEST! Kelakar habis! Gelak dari awal cerita sampai habis. But ending dia just like "la, ni je ke ending dia..?" Ending je la. But overall, BEST! Well, best for people who loves animation. Yang tak suka animation tu, sorry la..

Bila dah tengok RIO, tetiba aku ada keinginan baru. Nak bela burung kakak tua kaler BIRU. Hiks* Comel sangat-sangat tengok Blue dalam cerita tu. Hiks* Adeyh, aku memang tak boleh tengok haiwan comel-comel la..

After movie, kitorang terus balik. Masing-masing penat gelak. Haha! Sampai rumah lebih kurang pukul 10.00 pm. 

But then, aku menangis pulak bila kat rumah. Online FB, tengok wall orang.. Tiba-tiba aku rasa sedih. Sedih bila tengok wall orang lain, then aku sendiri rasa sakit hati. So bila dah sakit hati, apa lagi. Menangis la sorang-sorang dalam bilik.. (T_T)   No, tak ada siapa pun yang sengaja sakitkan hati aku. Jangan risau. Zaty dah gila, jangan layan dia.. -.-"

Maybe I'm not the lucky girl. So, it's ok la. :")

Btw, go watch RIO..! Penuh dengan gelak ketawa! <3

No comments:

Post a Comment