Saturday, April 2, 2011

Bila dah balik kampung, serta merta aku jadi tak betul!

Aku selamat tiba di kampung halaman petang tadi. Owh seronoknya! Tapi kejadian petang tadi memang menaikkan darah aku la. Petang tadi masa dah sampai di Terminal 1 Seremban, aku diganggu oleh satu mamat biadap, try nak sentuh aku, halang-halang aku jalan. Kurang ajar sungguh! Nasib baik la aku ni agak penyabar sikit petang tadi. Kalau tak, dah lama dah mamat tu kena penyepak + tumbukan aku. Grrrr...!!!!!




Esok ada kenduri kat Seremban, rumah sedara aku. Insyaallah, Hilmy ada sekali. Boleh story-story dengan dia sikit. Ada cerita aku nak luahkan kat dia ni. Nak mintak khidmat nasihat pun ok gak ni. Huhu. 




Bila dah balik kampung ni, terasa macam nak ber-webcam pulak dengan adik aku, Fazira. Yang dia ni pulak ok je aku nak ber-webcam. Apa lagi, perangai gilo masing-masing pun terkeluar la.. Hahaha..!!










Zie memperkenalkan Ojja, teddy buruk dia.. Hohoh~


Pakai inai, tapi tak merah.. -.-"


Ok, perangai gedik dah keluar.. Opsss..~


Padida dah mula menunjukkan perangai peliknya..


Try buat muka pelik tapi tak jadi..

Lepas tu tergelak pula..

Buat-buat tidur..

Ok, aku mengaku muka agak serabai.. So??






Ok, nak tidur dah.. Babai!

No comments:

Post a Comment