Tuesday, March 1, 2011

Mereng Kejap

Hah.. hah.. Ni mesti ada yang ingat aku pesakit Schizophrenia kan? Jangan risau.. Aku tak gila lagi ok..~ Aku just ketawa je, melepaskan tekanan.. Hehe..

Inilah dia gambar-gambar yang kalau aku tengok, aku akan ketawa sorang2.. Hehe~ Sesuai dengan entry aku kali ni.. Memang mereng aku ketawa sorang2.. Kalau mak aku nampak aku sengih2 depan laptop, mesti dia akan cakap "kau dah buang tebiat??" Hehe.. Ada seribu satu cerita disebalik gambar2 yang aku letakkan dalam entry aku kali ni. That's why aku ketawa.. Kahkahkah..!

 After karok kat Redbox bersama Jia, Tasha, and Wan Nash.. Nampak patung2 besar, terus berhenti tgh2 jalan semata2 nak amek gambar.. haha..!


 Presentation Semester 4. Pura2 busy sedangkan sebelum tu dok bergurau sana sini tanpa menghiraukan presentation yang sedang berlangsung.. hehe..


 Teater Sultan Mahmud. Terkenangkan aku termarah2 mereka sebab tak puas hati dengan tarian mereka.. Sory guys..!

 
Role Play Semester 3. Kelakor sungguh masa ni.. !


Esso Section 7.. Mmg HotSpot untuk student2 wat study group kat sini.. Aku rasa, stesen minyak ni patut ditukarkan kepada stesen study.. Huhu..


 Jiran depan rumah masa duduk kat Pusat Komersial seksyen 7 dulu.. Adeyh, yang ni memang betul2 lawak..!


Gambar sebelum raya kat Sunway Pyramid dengan bestie, Tasha.. dah la naik skuter, tasha dgn tangan berbalut, aku plak muke berplaster (time ni, plaster tak nampak), warna baju sedondon plak tu masing2.. memang tak bley bla..!


Hari perkahwinan Ijun dengan Nina.. Ni stop kat perhentan Setia Alam.. Boleh pulak posing2 ala2 kanak2 main kawin2 gitew.. adeyh..!


Kat depan Rumah Hijau Unisel Shah Alam.. err.. Kami tak bermaksud untuk buat benda2 tak semenggah ye.. Just buat perkataan je.. peace2..~


Hahah..!! Time ni aku still teringat2 sampai sekarang.. Nak cite, tak boleh.. Nanti Annie Natasha ketuk kepala aku woo..


Role Play semester 3.. gambar ni memang kelakar.. hehe..


Role play semester 3. mirror mirror on the wall baru lepas shaving.. kahkahkah...!!


Ni adalah kerana tahap kebosanan kami yang melampau2, akhirnya buat aktiviti giller kat dalam faculty..~


 Semester 1. Group assignment. Kitorang ke Kuala Selangor untuk shoot gambar2 utk assignment Photo Communication, lecturer Madam Azian. Maaf, aku kena censored kan wajah2 kami sebab muka tak semenggah.. hehe..

 
Gambar semester 1, makan beramai2 selepas event Bowling Tournament kat plaza Alam Sentral, beberapa minit sebelum kejadian "Explorace Mencari Kereta Di Parking Lot PAS" hehe..


Gambar masa Joe dgn Jia ikut aku balik kampung. Kitorang pergi ke jeram kat Gunung Datok dan main2 celup2 kaki je sebab tak bawak baju..


Gambar ni paling best..! Ni gambar masa aku and Tasha balik ikut Jia ke Jerantut, Pahang. Memang basah kuyup la dibuatnye.. Sejuk woo..






Hanya ni je la yang aku nak bagi tunjuk. Sebenarnya banyak lagi gambar2 yang lain tapi tak termampu oleh ku untuk mengupload semua.. Sekian..~ ^_^

No comments:

Post a Comment