ads

Sunday, March 13, 2011

Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing..!

Mari mari mari..!! Meh aku nak promote something ni. Haha..!


Tadaa..!!


Anda peminat Khairul Fahmi Che Mat dan Elia

Saya salah seorang daripada peminat-peminat walaupun bukanlah yang fanatik. Ingin menyertai pertandingan ini untuk mencuba nasib je. Tapi sesuatu yang ingin saya katakan ialah, saya lebih meminati Elia daripada KFCM. Haha!!

Baru saja tadi, Elia ada menge-post satu entry kat blog beliau yang bertajuk Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing. (klik untuk ke blog beliau)

Ok, Elia. sebab-sebab saya suka baca blog anda ialah saya suka kisah awak dan KFCM yang loving gitu.. Haha! Bukan tu sahaja, malah anda juga sekarang merupakan salah seorang blogger popular Malaysia! Jadi, kalau dah popular, mesti la ramai peminat yang nak tahu perkembangan terbaru anda dan KFCM. Jadi, saya ni adalah salah satu peminat Elia la nampaknya.. 

Saya dapat tahu blog Jejari Runcing ni daripada kawan baik saya yang sangat suka KFCM. Then, saya start to follow your blog awal tahun ni.

Memandangkan anda memberi kebenaran mengemukakan 3 soalan, di sini saya hanya ingin menanya 1 soalan sahaja. Elia pandai loghat Kelantan tak?

Ok, tentang blog Jejari Runcing, pendapat saya ialah blog anda best dan seronok untuk dibaca. bukan sahaja tentang kisah anda dengan KFCM, malah tentang fesyen pun ada! Jadi, cadangan saya ialah anda boleh promote blog-blog tentang online shopping memandangkan follower anda kebanyakkannya ialah perempuan. Baru cool..!



Ok, saya nak ajak semua kawan-kawan saya untuk join game ni yang dianjurkan oleh Jejari Runcing. Best jugak kalau sekali sekala join game-game macam ni.. !

2 comments:

  1. bakpo toklehnyo..kito buleh kecek klate. mugo duk lamo mache tu. nge family apex pown kito kecek klate..nge dio jah kecek luar mugo dh biaso gitu..btw, thanks for the tips

    ReplyDelete
  2. wah! u pandai la! ok2, walaupun ada certain words yang tak faham, but thanks so much ya!

    ReplyDelete