ads

Thursday, February 17, 2011

Aku pun nak tiru tajuk Annie Natasha "Pertunangan Siti Nabilah".. hehe..

Thanks Annie Natasha sebab ajak aku pergi majlis pertunangan kawan sekolah dia kat Meru. Kalau kau tak ajak, aku tido je la kat umah tu.. Huhu..

Tasha dah buat entry pasal pertunangan kawan dia (click here to see), so aku pun nak gak buat pasal ni gak. hehe..!

Pada tanggal 15 February 2011, berlangsung lah pertunangan antara Siti Nabilah dan.. errr...errr....  jap ek..! ngee~ (klik blog Tasha, check name tunang Nabila siapa) ok..! Pertunangan Siti Nabila dan Mohd Azmi Ridzuan.. hehe.. sory, lupe..~

Sweet je aku tengok pasangan ni. hope diorang akan bahagia hingga ke anak cucu. Tarikh nikah pun dah dekat, InsyaAllah pada 1 Mei 2011, just around the corner. Dah start busy la ni nak settle kan hantaran, kad kawin and what so ever..


Ini antara gambar-gambar yang aku sempat ambil hari tu.





Tasha pakai spect, aku pun nak pakai gak.. haha!


Tetibe ternampak lori Vitagen depan kereta, cepat2 tangkap gambar.. Haha! Memang jodoh aku dengan vitagen la..


Pose teleng kepala..


 Sesi sarung cincin



Bersalaman dengan bakal mak mertua..


Dah sah jadi tunangan orang dah..


Sesi amek gambar dengan barang-barang hantaran.


Suasana selepas majlis pertunangan.


Kiri, bestfren Tasha time skolah dulu, Kiah nama panggilannya, Tasha ditengah dan aku dikanan.


Bye, nak balik.. Lepas ni, aku nak pergi majlis pertunangan Annie Natasha plak.. Haha!!






2 comments:

  1. HAHAH!..lol!..byk la kau pnya majlis tunang aq..:D..lambat lagi la,gedik ko hehh~..;Pp

    ReplyDelete
  2. eleh.. tapi dah pegi kursus kawen.. tu tanda dah ready la tu.. ngee~

    ReplyDelete