Sunday, July 18, 2010

pict from muzikal uda & dara

Ini la antara gambar2 yang aku dapat upload buat masa ni. Ada lagi sebenarnya tapi malas nak upload banyak2.. hehe..


Amek gmbar istana budaya jap..


Some of keratan akhbar pasal teater ni
Gambar2 dibawah ni adalah gambar2 yang aku curi dari Facebook Uda dan Dara. nak ambil sendiri tapi lens x cukup panjang plak.. huhu..

silat melayu..

 Misha Omar sebagai Dara

 romantik kan?? 

  Alang Bakhil yang kejam.. Teringat lagu yg konco2 dia ni nyanyi..
"rampas padinya..!" hehe..

Uda tengah lawan dengan konco2 Alang Bakhil









Ok, gambar2 kat bawah ni pulak amek sendiri..
Tamat sudah..

 Epul, abangnya, dan pelakon kanak-kanak

 Tash-tashi, Rauda, Zaty, Ekin

aku bagi 5 bintang..!

hehe.. Tak dapat amek gmbr dengan Uda, amek gmbr dengan dia ni pun jadi laa..~ ^_^




komen saya selepas menonton teater ni....









Sekian, Terima Kasih..!

No comments:

Post a Comment