Sunday, May 2, 2010

no title (3)

Ya Allah.. Bertambah-tambah dugaan yang datang.
Sejak kebelakangan ni asyik bad luck je.


Dengan purse aku hilangnye.. So, skrg ni aku xde ic.. 
Nasib baik la perangai aku ni x suke simpan sume duit dalam purse.
Duit hilang, aku x kisah sangat, yang penting barang2 dalam purse aku tu.. huhu... T_T
Dah la sijil derma darah aku ada kat dalan purse tu. 
Membazir je darah aku, 3 kali derma tp da xde bukti lg yg aku derma. 
Pendrive, atm card, all the important business card yg aku kumpul. 
Nasib baik aku x letak buku bank kat dalam purse tu. 
Kalau tak, ntah macam mana lah aku nak kuarkan duit nanti.
Nasib baik jugak aku x letak slip exam aku kat dalam purse tu..
Kalau x, x exam la aku..

Pape pun, kena tunggu hari isnin untuk menyelesaikan segala masalah aku.
Nak pegi buat IC baru, ATM card baru, dan ape2 yang perlu dibeli balik seperti purse.
Err.. aku rasa aku xnak pakai purse lagi la.. Macam menyusahkan je..
Maybe aku akan pakai something yang senang disimpan dalam poket..
Xnak pakai purse besar2 lagi dah.. hhuhuhuuu..

No comments:

Post a Comment