ads

Sunday, May 2, 2010

album gambar..

  • tadi masa tengah cari surat beranak dalam kotak, aku terpandang album gambar.
  • aku pun capai la album tu.
  • 1st page nye, gambar masa atuk aku nak bertolak ke Mekah
  • kira gambar2 masa aku kecik la.
  • masa tu atuk sihat lagi.
  • ada satu gmbr tu, aku cium pipi atuk sebelum dia berangkat.
  • fazira plak still baby. means umur aku masa tu dalam 4 or 5 tahun.
  • aku x dapat nak ingat memori tu, tapi aku rindu zaman aku kecik2.

  • selak lagi...
  • jumpa plak gambar sekolah.
  • err, tak dinafikan, aku agak gemuk masa sekolah teknik dulu.
  • aku tengok balik pipi aku yang tembam dalam gmbar.
  • tergelak2 aku bila ada gambar yang kelakar.
  • at least, release sikit tension bila ketawa..
  • gmbar kucing aku yang 1st skali pun ada.
  • namanya Kitty..
  • rindu dia sangat.. malangnya dia dah xde.. T_T
  • terpandang gmbar aku masa baby. (err, kecomelan x dapat diberitahu.. huhu..)
  • then, gmbar fazira time baby plak.. (comel la jugak..)

  • aku x dapat nak upload gmbar2 tu sbb x scan lg..
  • tapi InsyaAllah, aku akan upload gmbar2 tu nanti...

No comments:

Post a Comment