Sunday, March 28, 2010

"sila ikut kiri kecuali memotong.."

Hahahahaha! Title x boley bla.. Saje je wat title camtu sbb xde idea buat title ape..

Ok2, kita fokus pada topik perbincangan hari ini.
  • Event futsal telah diadakan pada 27 Mac 2010. Ramai yg hadir memeriahkan event kitorg kali ini walaupun terdapat sedikit salah faham yg berlaku ketika awal pagi.Walaupun begitu, Futsal berjaya berjalan dengan lancar. team Touching FC menjadi juara keseluruhan untuk Open Futsal Mania anjuran semester 6A. Tahniah diucapkan kepada pemenang..!

  • Aku rindu kat dia.. Serius.. Da lame x jumpe.. Bile la nak jumpe ni.. Kalau jumpa, aku nk peluk kuat2, kasi lepas semua rindu aku kat dia.. hehehe..Kalau lah aku boleh bwk dia tinggal sekali ngan aku kat shah alam ni, aku akan bawak dia tidur skali ngan aku..Owh rindunya..

(ha, jangan nak salah paham ek. aku cakap pasal Kojang, kucing aku, OK..!)

  • Aku sayang org sekeliling aku. Thanks for your support.. My family: mak, ayah, zira, haziq, dan atuk(walaupun da uzur).. 
    1. Mak, adalah seorang ibu yg memahami, prihatin, baik, cantik, comel (sbb tu ayah suke), garang2 manje gitu..(ggrrrrr.....)   Mak, terima kasih kerana tahan dengan perangai degil dan nakal akak selama ni. Sorry sebab akak slalu bgn tido lambat. hehe.. Bukannye sengaje, tp best sgt tido kat umah. Rase aman je, bertemankan bunyi burung2 berkicauan, unggas2 menyanyi, ayam sahut menyahut, diselang seli dgn bunyi Kojang ngan Tomey berlari2 kat dalam umah sambil dikejar oleh Blacky yg geram sebab asyik kena buli lalu Blacky pun.....#$%^&*(*&^%$#...(da, jgn merepek lg, zaty..) Eh, hehehe.. kembali pada topik.. 
    2. Ayah, perangai akak sebijik macam ayah. Akak xnk mention kat sini perangai ape, tapi yg penting, fevret color sama, OK.. BIRU.. Seindah langit dan lautan yang membiru. Ape pun, thanks sebab menjadi ayah yang dalam senyap, take care pasal anaknye. Akak syg Ayah, cume akak malu nk cakap.. tu je..huhu.. Ala, akak degil ni pun macam ayah gak, degil. Ops, jangan marah..! nnt tumbuh uban lg..
    3. Zira.. budak gediks yg perasan paling hot kat skolah lubok tu..!! haha.. Mosti ko tongah baco belog den ni kan? Ekau ni memang. Bak kato oghang banda, stalker.. Wah3.. da pandai ekau yo, nak stalker2 belog akak ekau ni? X po, baco lah solagi buleh baco. Sekali loghat den da kua.. Ape pun, ko mmg adik yg best la.. Ko ade mase aku tgh frust giller menonggeng punye satu ketika dahulu.. hehe..
    4. Haziq.. Ni lagi sorang budak.. Selalu sangat gado ngan si Zira ni.. x taw la kenape.. Tp xpe, air dicincang, mmg tak akan putus sampai bila2, kecuali terputus bekalan air..hehe.. Tp aku syg die, walaupun dia ni ngeng.. hehe..
    5. Atuk.. Walaupun atuk da uzur sekarang ni, dan da x ingat cucu kesayangan atuk yg sorang ni, tapi Zaty tetap doakan kesejahteraan atuk. Terima kasih sangat2 sebab atuk ngan arwah wan jaga Zaty dulu, masa Zaty kecik2. Ingat lagi masa kita dengan arwah wan sama2 pegi masjid. Kenangan tu takkan Zaty lupa sampai bila2.
    XOXO, zaty arifin..

    No comments:

    Post a Comment