ads

Thursday, September 17, 2009

raya dan raya..

gengs, aku raye dulu ek.. hehe.. paham2 je la ek..

tahun ni, tema hari raya family aku adalah biru yg lembut2 gitu.. hehe.. sok aku balik n.9 dengan ayah aku.. tahun ni, aku harap x jadi macam tahun lepas la.. tahun lepas, raya yang paling hambar bagi aku.. so, harapan aku tahun ni, raya yang meriah dengan gelak ketawa dan baju raya..( baju raya?) ehehehe.. yang penting, aku x sabar nak anyam ketupat.. wah!!!!!

hari tu, annie masuk wad.. disebabkan luka di abdomen perut.. tu la, makan pedas masa berbuka lagi.. hehe.. yang risau ni, aku gak.. cewah! tp betul la.. risau gak aku.. urut2, x jalan.. g 2 klinik yang berlainan pun, x ok2 gak.. last2, g KPJ, baru la dapat tau... huuhu.. tapi papepun, alhamdulillah la, annie da keluar wad.. sempat la dia beraya tahun ni.. ingat annie, jangan makan pedas2 dalam masa 3 minggu ni.. doktor da warning da.. hehe..

lepas je gi melawat annie kat hospital, aku, att, jia, nana, dgn afiey g pas.. shopping.. tp, yang nak shopping nye, aku sorang je.. tukang pilih baju, semua yang mengikut.. tp best la ade diorabg.. suruh aku try baju2 yang diorang amek.. banyak plak tu.. pastu semalam pun shopping lagi.. g SACC plak dengan nana, reen dengan arip.. aku bli kasut.. Vincci.. haha!! seronok la shopping dengan diorang.. haha!!

ok, memandangkan aku da post pasal raye ni, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua umat Islam yang menjalankan ibadah puasa ni.. yang x puasa tu, kim salam je la,, hehe.. dan aku nak meminta maaf kepada sesiapa yang follow blog aku ni..x kisah la officially follower ke atau yg "follow senyap2".. hehe.. jeng3.. stalker la korang.. hehe.. dan x lupe kpd kawan2 unisel, kawan2 sekolah, kawan2 yang x sengaja terkawan.. haha!! semoga raya kali ni meriah.. haha!! and lastly, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin..

1 comment: