ads

Monday, September 14, 2009

9.9.2009

9.9.2009.. tarikh dimana kitorang beramai2 berbuka puasa dengan mmber2. Aku, annie, nana, reen, combi, iera, pong, tikah kecik, err... sape lg ek? Ramai sangat la. Da macam rumah terbuka dah, sedangkan berbuka puasa je. Kitorang berbuka kat rumah sewa nana dan reen. Dalam ramai2 tu, aku tengok reen dah lulus ujian ibu mentua. Dia yang paling beria2 senduk nasi, lauk dan tuang air. Kira dia pandai melayan tetamu la. Untung siapa yang dapat dia. Upss!! Hehe..

Seronok makan ramai2. Ingat kan lauk2 x cukup, rupanya banyak lebih. Pong masak lauk ayam masak cili api dengan puding buah2an. Puding dia sedap! Banyak gila aku makan malam tu. Lepas tu, biasa la, when girls met their girlfriends, bukan main banyak gosip yang keluar. Aku tak terkecuali. Hehe. Lepas berbuka, kitorang ramai2 pergi kelas Audio Video Production malam tu. Berkonvoi gitu. Haha! Apepun, hari tu adalah hari berbuka puasa paling best selama aku berada kat Unisel ni. Best, best!!

Rasanya kalau ada peluang lagi, nak buat lagi la buka puasa beramai2. Aku pulak nak masak untuk diorang. Hehe..

No comments:

Post a Comment