Sunday, August 16, 2009

demam dan aku?

first, ayah aku kena..

then, fazira..

pastu fatin dan adiknya, ain..

haziq plak yang demam..

then fazira balik..

last skali, aku..

perkara pertama yang terlintas dalam fikiran aku adalah.. H1N1!! dah la aku demam bila dah sampai kat shah alam ni. pastu sekarang ni virus tu dah semakin membimbangkan.. dah ramai plak yang terkorban akibat virus tu.

papepun, thanks to tasha sebab jaga aku time aku demam. bagi aku makan ubat, aunty nora pun take care gak.. dan yang paling aku terharu sekali, ada satu malam tu, badan aku panas sangat (tapi aku tetap rasa sejuk), tasha rasa dahi aku panas, then dia basahkan tuala dan tuam atas dahi aku. hahaha!! aku tak tahu nak cakap apa tapi.. thanks annie!! sebab ko jaga aku dengan baik sampai aku dah ok sikit, kita dapat wat photoshoot yang gembak! hehe..

walaupun still rasa x sedap badan, tapi aku perlu lawan sakit tu supaya tak rasa sangat. jangan dilayan sangat demam ni, nanti lagi melarat. tapi nasib baik lah aku demam lepas register. risau gak tak lepas time register bila diorang ada scan suhu badan student sebab aku dah rasa x sedap badan sebelum bertolak ke ktm lg. means kat rumah pun dah mula rasa.

1 comment: