ads

Thursday, July 16, 2009

purbawara sultan mahmud

teater? aku sangat seronok dengan performance kitorang malam tadi. sangat happening!! dan aku rasa aku nak join teater lagi. memang penat gile dengan semua latihan2 tapi penat tu berbaloi dengan sorakan dari penonton2. dan aku rasa terhatu dengan kehadiran aunty nora iaitu mama tasha pada malam tu. kira aku anggap aunty nora macam mak aku.

kepada budak2 tarian asmaradana, sorry kalau aku marah korang petang semalam. tapi aku marah ada sebab, sebabnya aku nak perfect malam teater tu. aku xnak korang kena gelak malam tu. so, thanks sebab korang dah buat yang terbaik malam semalam. aku hargai sangat2. skali lagi kalau ada yang terasa dengan aku. aku marah bukan sebab aku suka2 nak marah, tapi untuk korang gak. so, maafkanlah segala kesalahan aku ek..
hehe..

dalam kegembiraan aku malam semalam, dalam masa yang sama, aku sedih. sedih sebab aku meletakkan harapan yang tinggi. dan bila harapan tang tinggi itu musnah, ia jatuh bagaikan WTC kat New York tu runtuh. sakit sangat. sampai dah xde air mata nak keluar lagi. yelah, sem ni lah air mata aku paling banyak keluar. semalam pun keluar lagi. thanks Eda sebab nampak kesedihan aku semalam. cam ne ko ley taw aku nangis.. hehe..

ok2, xnak cite sedih2. aku nak happy je.. x semestinya harapan aku tu musnah camtu je. boleh bina balik kan? hehe.. and thanks to kawan2 yang ada time aku sedih dan gembira. aku hargai korang.

1 comment:

  1. tarian asmaradana mlm teater tu sngguh gempak n cantik kali..
    kay suke betol..

    ReplyDelete